Klachten

De trainers, mentoren en medewerkers van JBL trainingen zetten zich ten volle in om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en u te ondersteunen in uw groei en ontwikkeling.

Mocht u onverhoopt niet voldoende tevreden zijn of hebt u een klacht, dan verzoeken wij u om contact met ons op te nemen zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.

U kunt ons bellen op: 06-29545832 (Ida Baas)
Per mail zijn wij bereikbaar op: info@jblt.nl
Per post: ter Hunnepeplein 10, 7437 VL  Bathmen

Uiteraard gaan wij zorgvuldig en vertrouwelijk om met uw klacht. Na ontvangst van uw klacht commiteren wij ons er aan om binnen 2 weken te reageren en ons uiterste best te doen om de klacht in gezamenlijkheid op te lossen.

Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt de indiener van de klacht binnen vastgestelde termijnen in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht, bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer wij verwachten uitsluitsel te kunnen geven. 

Klachten worden voor de duur van 1 jaar na afhandeling bewaard in een beveiligde digitale omgeving. 

Mochten we in gezamenlijkheid uw klacht niet kunnen oplossen of u anders tegemoet te komen dan kunt u zich wenden tot de Nederlandse Vereniging voor NLP (NVNLP) waarbij JBL trainingen voor haar NLP opleidingen is aangesloten. De NVNLP heeft een onafhankelijke klachtenprocedure waarvan de uitspraak bindend is.